lunes, 15 de junio de 2009

Efecte salmó

N'hi ha alguns que no n'aprendem mai!

Som com els salmons que anem contra corrent i que anem cap a la zona a on hi han els ossos caçant però no podem parar seguim avançant i nedant, sabem que ens enganxarà l'òs però que es la vida sense risc.


M'he tornat a enredar sol. Sol en l'aspecte de que ningú m'hi ha emputjat però per sort vaig acompanyat de gent que s'apunta a un tiroteig.

La creativitat s'ha de deixar fluir i tornen a estar les peces engranades. Ja tinc el concepte per un nou disc al cap i ara toca temporada de crear, de tornar a tenir 50 coses al cap al mateix temps, torna a ser hora d'anar dient que si a la gent que et trobes al carrer i t'expliquen coses i tu vas dient que si però no els escoltes... Torna a ser hora de tenir com a parella un quadern de notes.


Vamos a por ello!


"Kitano's Rules"
Respectmark

1 comentario:

DêNit dijo...

Ai, què seria de nosaltres sense la companyia de les muses?!

Una abraçada molt forta, m'agrada això del "ni fu ni fa" ;-)

Salut!!