viernes, 1 de febrero de 2008

Trágica presentació

Toca presentar-se i crec que és de les coses més pesadas i per les que abans no he fet un blog!

Motius per fer un blog:


- Som (i per suposat sóc) egocentristes ens agrada parlar de nosaltres mateixos i imaginar que algú li pot arribar a interesar les nostres tonteries i reflexions.
- Morbo per conèixer detalls de gent que tens aprop però que no t'atraveixes a preguntar i vulguis que no això de l'internet et permet distanciar-te, me'n adono que he llegit blogs de gent que ni cònec i que crec que ni m'interessa, però m'han agradat, que curiós.
- Veure que el meu cosí en té un (jo no puc ser menys).
- Moment de reflexió, que espero que sigui molts més vivint-los que explicant-los aquí.
- Viure a l'era de la "autoayuda" que moltísima gent et feliciti pel que fas i et rectifiqui en els teus comportaments i te'n vagis a dormir pensant en lo bé que ho has fet, encara que sigui mentida.
- Ser "erudito" i participar en "tertúlias" d'intel·lectuals sense tenir ni idea.
- Tenir materials ja escrits per si algún dia hem publiquen un llibre, perquè segur que si el tinc que començar de zero hem farà mandra (hem conec).
Intentaré amb aquest defecte de fàbrica que tinc que és ser sociòleg analitzar o intentar senyalar la infinitat de incoherencias que ens envolten però que tant ens fa...

La primera aquest blog



"Baudrillard Rules"

No hay comentarios: